План-конспект открытого урока во 2-ом классе на тему "Друзья"
презентация к уроку (7 класс) по теме

Тема интересная.  У детей развивается монологическая и диалогическая речь. Умение правильно использовать глаголы в единственном и множественном числах. Ознакомление с пословицами о дружбе на чувашском и русском языках.  

Скачать:


Предварительный просмотр:

2Б класра ирттернĕ уçă урокăн план-конспекчĕ

   Тема: Туссем

   Воспитании тĕллевĕсем: Тус-юлташа хисеплеме, йывăр вăхăтра пулăшма, упрама вĕрентесси.

   Пĕлÿ тĕллевĕсем: 1. Вулав тата куçару хăнăхăвĕсене аталантарасси.

                                    2. Ыйту-хурав хăнăхăвĕсене аталантарасси.

                                    3. Хальхи вăхтри глаголсене пĕрреллĕ тата нумайлă хисепсенче (3 сăпатра) калама вĕрентесси.

   Лексика материалĕ: вăйă, ирттереççĕ.

   Урокра кирлĕ хатĕрсем: учебник, тетрадь, компьютер, проектор, экран.

   Усă курнă литература: Абрамова Г.В. Чăваш чĕлхи: дополнительный материал к учебнику для 2 класса русской школы.- Чебоксары, 2008.

Урок юхăмĕ

  1. Класа урока йĕркелени: ачасене сывлăх сунни, тĕллевсемпе паллаштарни.

1) ачасене сывлӑх сунни.

- Сывлӑх сунатӑп, ачасем.

- Сывлӑх сунатпӑр, Надежда Константиновна.

 2) дежурнӑйпа калаҫни.

- Паян класра кам дежурнӑй?

- Паян миҫемӗш число?

- Мӗн кун?

- Класра пурте пур-и?

 3) ҫанталăк ҫинчен калаҫни:

  - Паян урамра мӗнле ҫанталӑк?

  - Паян урамра сивӗ (ӑшӑ) ҫанталӑк.

 - Хӗвел пӑхать-и?

 - Хӗвел пӑхать ( пӑхмасть).

 - Ҫил вӗрет-и?

 - Ҫил вӗрет (вӗрмест).  

 - Тӱпе мӗнле?

 - Тӱпе сӑрӑ (кӑвак).        

 - Урамра юр ҫӑвать-и?

 - Урамра юр ҫӑвать (ҫумасть).

 - Сана паянхи ҫанталӑк килӗшет-и? Мĕншĕн?

 - Мана паянхи ҫанталӑк килӗшет. Мӗншӗн тесен урамра ӑшӑ, юр ҫӑвать, ҫил вӗрмест.

  1. Учитель сăмахĕ: Паян эпир сирĕнпе, ачасем, тус çинчен калаçăпăр. Аньăпа Софья хĕр ачасемпе паллашăпăр. Ыйтусем çине хуравлăпăр.

Слова-действия научимся говорить в единственном и множественном числах.

  1. Фонетика зарядки: Ваньăпа эпир - туссем,

                                           Питĕ лайăх ачасем.

                                           Эпир туслă пурăнатпăр,

                                          Футболла ялан вылятпăр.

  1. Калаçу хăнăхăвĕсене аталантарасси. (Учитель сăмахĕ: Ребята, у вас у всех есть свои друзья. Ведь иметь друзей - это так здорово! Они всегда тебе в трудную минуту помогают, поддерживают. А как же вы с ними знакомитесь, откуда они у вас появляются? ( Варианты детей). После этого выполнить задание №1 в учебнике.)

  1. Текстпа ĕçлени.

  1. Çĕнĕ сăмахсем: вăйă – игра

                                 ирттереççĕ – проводят

2. Текста вулани, куçарни.

                                                     Туссем.

   Аньăпа Софья – туссем. Аня ялта пурăнать, Софья – хулара. Çулла Аня ялта кукамăшĕ патĕнче пурăнать.

   Хĕр ачасем иккĕшĕ те ĕçчен. Вĕсем час-часах пахчара ĕçлеççĕ, çурта тирпейлеççĕ. Ĕç хыççăн туссем тĕрлĕ вăйă выляççĕ.

   Каникулта хĕр ачасем хаваслă та усăллă ирттереççĕ.

3. Ыйтусем çине хуравлани:

- Аньăпа Софья туссем-и?

- Аня ӑҫта пурӑнать?

- Софья ӑҫта пурӑнать?

- Вĕсем ĕçчен хĕр ачасем-и?

- Вĕсем çурта тирпейлеççĕ-и?

- Ĕç хыççăн вĕсем мĕн тăваççĕ?

- Каникула хĕр ачасем мĕнле иртереççĕ?  

V.      Кану саманчĕ.

  1. Диалог ĕçĕ.  (выполнить задание №2 в учебнике). Можно и свой вариант.( Два ученика выходят к доске).

- Маша, санăн тусу пур-и?

- Манăн тус пур.

- Вăл мĕн ятлă?

- Вăл Арина ятлă.

- Арина  ӑҫта пурӑнать?

- Арина хулара пурӑнать?

- Вăл миҫе ҫулта?

- Вăл сакăр ҫулта. (И т. д.)

  1. Вăйă саманчĕ.

Из данных слов выбрать те, которые можно соотнести со словом туссем.

Ĕçчен                           лайăх                         маттур

Хаваслă                       тирпейлĕ                   ырă

Ăшă                              ăслă                           сивĕ

Савăнăçлă                    тутлă                         телейлĕ

С лишними словами составить предложения.

  1. Выполнить задание №7 по образцу.

Ача пÿлĕмре вылять. – Ачасем пÿлĕмре выляççĕ.

  1. Хĕр ача пахчара ĕçлет.
  2. Арçын ача урамра вылять.
  3. Манăн тус ялта пурăнать.

  1. Текстра сăмахсене тупни.
  2. Урока çирĕплетни, ачасен пĕлĕвне хак пани.
  3. Киле ĕç пани. Тус çинчен калав çырса килмелле.

 


Предварительный просмотр:


Подписи к слайдам:

Слайд 1

Дружные ребята

Слайд 3

Актив 6 В класса Поручение Ф.И.О. Командир Кузнецова Анастасия Александровна Зам. командира Цаплина Елена Владимировна Члены спортивного сектора Кузнецова Анна Андреевна Лопаткова Татьяна Владимировна Табаков Данил Валерьевич Мясников Михаил Владимирович Члены культмассового сектора Ермакова Юлия Эдуардовна Николаева Татьяна Андреевна Филиппов Евгений Радиевич Члены трудового сектора Архипов Дмитрий Андреевич Федоров Александр Алексеевич Платонова Анна Александровна Члены редколлегии Семенов Сергей Вячеславович Паймина Вероника Анатольевна Кудрова Анастасия Валерьевна Ответственные за дежурство Ермакова Юлия Эдуардовна Лопаткова Татьяна Владимировна

Слайд 4

Речевка и девиз класса Раз-два, три-четыре, Три-четыре, раз-два! Кто шагает дружно в ногу? Уступайте нам дорогу! Лень оставим под подушкой, В дружбу верим горячо. Вот такой девиз у класса: Спорт, учеба и плечо!!!

Слайд 5

НАША ПЕСНЯ Дорога добра 1. Спроси у жизни строгой, какой идти дорогой? Куда по свету белому отправиться с утра? Иди за солнцем следом, хоть этот путь неведом, Иди, мой друг, всегда иди дорогою добра! Иди за солнцем следом, хоть этот путь неведом, Иди, мой друг, всегда иди дорогою добра! 2. Забудь свои заботы, падения и взлеты, Не хнычь, когда судьба себя ведет, не как сестра, А если с другом худо - не уповай на чудо, Спеши к нему, всегда иди дорогою добра! А если с другом худо - не уповай на чудо, Спеши к нему, всегда иди дорогою добра! 3. Ах, сколько будет разных сомнений и соблазнов, Не забывай, что эта жизнь - не детская игра! И прочь гони соблазны, усвой закон негласный Иди, мой друг, всегда иди дорогою добра! И прочь гони соблазны, усвой закон негласный Иди, мой друг, всегда иди дорогою добра!

Слайд 6

Лучший способ воспитать хороших детей – это сделать их счастливыми. (О.Уайльд)


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

План-конспект к открытому уроку

В данном конспекте препоставлен подробный план провердения открытого урока в 5х классах...

План-конспект к открытому уроку "Графики функций,содержащих модуль"

Факультативное занятие для 9 класса с использованим персонального компьютера и интерактивной доски...

План - конспект повторительно-обобщающего урока физики в 8 классе по теме «Электрические явления».

Тип урока: обобщение и систематизация учебного материалаЦель урока: Закрепить, обобщить и углубить знания учащихся по теме «Электрические явления», научиться применять полученные знания, умения,...

План конспект проведение открытого урока В 11 классе. «Отработка приёмов игры в волейбол»

Волейбол (англ. volleyball от volley — «удар с лёта» и ball — «мяч») — вид спорта, командная спортивная игра, в процессе которой две команды соревнуются на специальн...

План-конспект интегрированного открытого урока по английскому языку и информатике в 5 классе

План-конспект интегрированного открытого урока по английскому языку и информатике по теме "Праздики в Великобритании и США".На уроке учащимися была создана интерактивная презентация Powerpoint...

План - конспект к открытому уроку : «Моя семья»

Форма открытого урока направлена на развитие навыков монологической и диалогической речи учащихся 2 классов....

План –конспект конкурсного открытого урока

laquo;Постановка дыхания – как основа формирования техники спортивного плавания...